20 תשובות
לא מה קרה לך
לא, זה פוגע בזכות לחופש דת
לא ממש לא.
יש קנסות על כל הדוכנים באשר הם כשהם מאה מטר מבית ספר ציבורי. לא על הנחת תפילין
יש קנסות על כל הדוכנים באשר הם כשהם מאה מטר מבית ספר ציבורי. לא על הנחת תפילין
מהה לא
זה לא נכון^^.
החוק עומד על כל הדוכנים באשר הם
החוק עומד על כל הדוכנים באשר הם
לא
כן התחילו עם זה עכשיו בתל אביב
היום אני לא יודעת כלכך אבל מה שכן פעם היו נותנים דוחות ...
שואל השאלה:
שמעתי כמה שמועות על זה ואז אני רואה בן אדם אני חושב מסתובב בתל אביב ואומר שזה לא הגיוני שיתנו דוחות על להניח תפילין או דוכני תפילין אני רק מנסה להבין אם זה נכון כי זה באמת דפוק שיעשו את זה
שמעתי כמה שמועות על זה ואז אני רואה בן אדם אני חושב מסתובב בתל אביב ואומר שזה לא הגיוני שיתנו דוחות על להניח תפילין או דוכני תפילין אני רק מנסה להבין אם זה נכון כי זה באמת דפוק שיעשו את זה
הוא ממש לא מתייחס במפורש לדוכני חבד, אני קראתי את החוק ולא מופיע בו המילה דוכן תפילין, הוא דיבר על כל הדוכנים.
אני לא בעד החוק אבל זה סתם מיותר לייצר כל הזמן שנאה, יש שנאה אבל לנפח אותה זה עוד יותר טיפשי.
והציונות הדתית הייתה בעד החוק.
אני לא בעד החוק אבל זה סתם מיותר לייצר כל הזמן שנאה, יש שנאה אבל לנפח אותה זה עוד יותר טיפשי.
והציונות הדתית הייתה בעד החוק.
לא יודעת מה אתה קראת, אבל אני קראתי דף אחר. וללא קשר, מה שאמרת בתגובה הראשונה לא נכון, הוא מדבר על כל הדוכנים ונניח דוכני להטב גם יהיו אסורים מאה מטר משטח בית הספר.
אוי ואבוי לנו..
זו רק הוכחה שהמדינה הזו אינה יהודית
אנחנו נמצאים קרוב לגאולה, לכן הסטרא אחרא וכוחות הטומאה עושים כל שביכולתם להחטיא את ישראל כי הם יודעים שסופם קרב
זו רק הוכחה שהמדינה הזו אינה יהודית
אנחנו נמצאים קרוב לגאולה, לכן הסטרא אחרא וכוחות הטומאה עושים כל שביכולתם להחטיא את ישראל כי הם יודעים שסופם קרב
לא על הנחה, אבל יש חוק על מרחק שמותר להקים דוכן כזה ממוסדות חינוך - 100 מטרים - נותן חופש מדת.
אילו היה חוק שאסור להניח תפילין במקום ציבורי - זה היה פוגע בחופש דת.
[הסבר מונחים:
חופש מדת=מן הדת, כלומר לא להכריח להיות בדת.
חופש דת=חופש להיות בדת ולקיים את מצוותיה.]
זה הכרחי למדינה דמוקרטית.
אילו היה חוק שאסור להניח תפילין במקום ציבורי - זה היה פוגע בחופש דת.
[הסבר מונחים:
חופש מדת=מן הדת, כלומר לא להכריח להיות בדת.
חופש דת=חופש להיות בדת ולקיים את מצוותיה.]
זה הכרחי למדינה דמוקרטית.
בתל אביב דוכני חבד שקרובים למוסדות כלשהם יקבלו דוחות
לדעתי המדינה צריכה להתערב עם כל הכבוד לבועה התל אביבית שלהם אין שום דבר לא חוקי בדוכני חבד וזאת רדיפה שמתאימה למזרח אירופה של המאה ה20
נאורים ומתקדמים עלאק
לדעתי המדינה צריכה להתערב עם כל הכבוד לבועה התל אביבית שלהם אין שום דבר לא חוקי בדוכני חבד וזאת רדיפה שמתאימה למזרח אירופה של המאה ה20
נאורים ומתקדמים עלאק
לא
שואל השאלה:
זה גם לא שהם צורחים עלייך או מקללים אותך הם רק שואלים אם אתה רוצה להניח אם לא אז לא צריך
זה גם לא שהם צורחים עלייך או מקללים אותך הם רק שואלים אם אתה רוצה להניח אם לא אז לא צריך
זה נובע משנאה ליהדות
אין לי מושג למה
אבל זה מזכיר לי מראות מאוד לא נחמדים מהמאה ה 19-20
אין לי מושג למה
אבל זה מזכיר לי מראות מאוד לא נחמדים מהמאה ה 19-20
בעיריית ת"א האנטישמיים אמרו שכן יחלקו דוחות לדוכני הנחת תפילין ליד בתי ספר
כן, בתל אביב
"לתפארת מדינת ישראל"
"לתפארת מדינת ישראל"
אנונימי
לא , מה זה השטויות האלו ?