התחברות
הרשמה
מוגזם לקנות אייפד של אפל ב1190 לקורס? (אני בשירות שלי אז קחו בחשבון שאני מרוויחה כמעט משכורת כזאת)
23 ביוני 2026, 13:46
אייפד
משכורת
מחירים
כסף
Apple
2 תשובות
זה סבבה
e
e.n)
תחשבי כמה ימים לפני הקנייה אם את באמת צריכה אותו ומחשב נייד עולה כמעט אותו דבר אז זו אופציה ששווה לשקול
ע
עמיקייי
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
מוגזם מצידי לקנות באופן אישי מתנה לידידה ששירתה איתי ומשתחררת?
אבא שלי נסע לאילת בשביל לקנות אייפד ולחזור ישר זה לא מוגזם?
כדאי לחזור משירות סדיר שוב לקורס ומשמעת של טירונות בשביל תפקיד שאני רוצה?
האם כדי לי לקנות מיינקראפט באייפד?לא במחשב באייפד,אפשר לשחק עם חברים דרך האייפד?
אני חובשת בשירות לאומי במד"א שנה ראשונה, חושבת ללכת לקורס פרמדיקים בשנה הבאה, אפשרי?
מישהו עשה/עושה קורס נתיב בתחילת השירות ויודע עם עושים את הטירונות לפני או אחרי הקורס?
אם אני מתגייסת למגב יתנו לי לצאת לקורס נתיב באמצע השירות?
אם יוצאים לקורס בצבא זה עדיין סופר ימים או עוצר ואז סופר אחרי שמתחילים שירות סדיר
מה ההבדל בין אייפד air לאייפד 10 ואיזה אייפד הכי מומלץ לקנות לתיכון?
מישהו ששובץ לקורס חוסן בצבא , אפשרי לצאת מהדבר הזה לשירות רגיל ?
אני רק בתחילת השירות ורוצה לצאת לקורס תגת שזה רק לקראת השחרור