3 תשובות
אני חושבת שאם, תדברי עם האחראי מתנדבים שלך או המנהל תחנה
שואל השאלה:
מתלבטת כי זה לדחות את השנה השניה של השירות בשנה רק בשביל לימודים
אנונימית
שואל השאלה:
אני ממש שוקלת, אני מרחב ירקון
אנונימית