9 תשובות
לא
זה בן אדם שלא דיברתי איתו מגיל 15
לא מה קשור
שואל השאלה:
למה לא?
אנונימית
הייתי שולחת הודעה
לא
לא
{;
לא
לא דיברנו מכיתה ט.
אם אנחנו באיזשהו סוג של קשר כן
אם לא אז לא זה בן אדם שאהבתי בגיל 15
התחברות ל