9 תשובות
לא
זה בן אדם שלא דיברתי איתו מגיל 15
זה בן אדם שלא דיברתי איתו מגיל 15
לא מה קשור
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימית
הייתי שולחת הודעה
לא
לא
לא
לא דיברנו מכיתה ט.
לא דיברנו מכיתה ט.
לא
אם אנחנו באיזשהו סוג של קשר כן
אם לא אז לא זה בן אדם שאהבתי בגיל 15
אם לא אז לא זה בן אדם שאהבתי בגיל 15
באותו הנושא: