18 תשובות
כן
אהבה סולחת
אהבה סולחת
כן
כן אבל את צריכה להבהיר שזה בקטע חברי ואכפתי ולא כי את רוצה זוגיות איתו, אל תפתחי לו תקוות סתם או תשחקי לו ברגשות כשהוא פצוע ככה
אבל יש לך בן זוג לא? אני כבר לא עומדת בקצב
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא חושבת שהוא ירצה לראות אותי, סיימנו ברע מאוד והייתי זבל וסוג של בגדתי בו...
אני לא חושבת שהוא ירצה לראות אותי, סיימנו ברע מאוד והייתי זבל וסוג של בגדתי בו...
אנונימית
אז אולי תכתבי לו לפני? או דברי עם חבר קרוב או שלו או מישהו מהמשפחה ותראי מה הם אומרים
שואל השאלה:
אני חושבת שהוא שונא אותי והדבר האחרון שהוא ירצה לראות זה אותי
אני חושבת שהוא שונא אותי והדבר האחרון שהוא ירצה לראות זה אותי
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי איך לכתוב לו הבן אדם נלחם על החיים שלו הוא לא במצב טוב
אין לי איך לכתוב לו הבן אדם נלחם על החיים שלו הוא לא במצב טוב
אנונימית
אז אם את חושבת שזה לא יעשה לו טוב אל תלכי לבקר, אולי תכתבי לו משהו שיקרא כשבא לו ותאחלי לו החלמה מהירה
אני חושבת שאת צריכה להניח לו, זה רק יפתח לו את הציפיות ויפגע בו שוב...
אז דברי עם מישהו מהמעגל הקרוב
את האמת כואב לי עליו, אני הייתי פחות או יותר במקום שלו
אני מבינה ממה שאמרת שהקשר בניכם לא באמת נגמר באופן חד משמעי אם מצאת את עצמך מוזיזה המון גברים בשבילו אז לדעתי יש פה קשר מיוחד
אני מאמינה שזה עשוי לעזור לו אבל תעבדי על ההתקפים האימפולסיביים ותתנצלי בנוגע לשקרים שאמרת עליו כדי שלא יגידו לך לחזור אליו
בהצלחה לכם רפאה שלמה
אני מבינה ממה שאמרת שהקשר בניכם לא באמת נגמר באופן חד משמעי אם מצאת את עצמך מוזיזה המון גברים בשבילו אז לדעתי יש פה קשר מיוחד
אני מאמינה שזה עשוי לעזור לו אבל תעבדי על ההתקפים האימפולסיביים ותתנצלי בנוגע לשקרים שאמרת עליו כדי שלא יגידו לך לחזור אליו
בהצלחה לכם רפאה שלמה
הוא מסכן את בן אדם מגעיל ולא מגיע לך אותו הוא לא צעצוע שאת יכולה לחזור אליו כל פעם שנוח לך
אנונימי
שואל השאלה:
^^יותר נכון אני הזזתי אותו בשביל גברים אחרים, כשהיינו פרודים ונפרדתי מהבן אדם שהייתי איתו אז ישר שלחתי הודעה לאקס שאני צריכה אותו והוא ישר נסע אליי והרגיע אותי ופשוט חזרנו לדבר והייתי כל הזמן מחבקת אותו מלטפת אותו ותוך כדי מדברת עם מישהו אחר מאחורי הגב שלו (הבן זוג שלי) למרות שסיכמנו שהוא לא מדבר עם אף אחת וגם אני לא מדברת עם אף אחד ופשוט שיקרתי לו מלא
^^יותר נכון אני הזזתי אותו בשביל גברים אחרים, כשהיינו פרודים ונפרדתי מהבן אדם שהייתי איתו אז ישר שלחתי הודעה לאקס שאני צריכה אותו והוא ישר נסע אליי והרגיע אותי ופשוט חזרנו לדבר והייתי כל הזמן מחבקת אותו מלטפת אותו ותוך כדי מדברת עם מישהו אחר מאחורי הגב שלו (הבן זוג שלי) למרות שסיכמנו שהוא לא מדבר עם אף אחת וגם אני לא מדברת עם אף אחד ופשוט שיקרתי לו מלא
אנונימית
שואלת השאלה
אם את מרגישה שזה הפעם רציני ושהוא האחד תנסי
שימי לב שרגשות זה לא משחק ומילים הן לא עניין של מה בכך. אם תעזבי אותו כשהוא ככה שבור זה בכלל מתכון לאסון. אני באופן אישי חושבת שאם לא עבדת על עצמך מספיק אין טעם
אם את מרגישה שזה הפעם רציני ושהוא האחד תנסי
שימי לב שרגשות זה לא משחק ומילים הן לא עניין של מה בכך. אם תעזבי אותו כשהוא ככה שבור זה בכלל מתכון לאסון. אני באופן אישי חושבת שאם לא עבדת על עצמך מספיק אין טעם
את דוחה אותי. תספרי לו את האמת ותנתקי איתו קשר מסכן לא מגיע לו
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא בקשר עם האקס בכלל מתי שהוא רצה לחזור איתי לקשר פשוט יצאתי עליו של החיים ויש לי עכשיו רגשות אשם
אני לא בקשר עם האקס בכלל מתי שהוא רצה לחזור איתי לקשר פשוט יצאתי עליו של החיים ויש לי עכשיו רגשות אשם
אנונימית
אני מרחמת עליו
את לא שווה לו, תנתקי קשר
הוא טוב מידי בשבילך
כמה nרא העברת אותו מסכן
את לא שווה לו, תנתקי קשר
הוא טוב מידי בשבילך
כמה nרא העברת אותו מסכן
באותו הנושא: