12 תשובות
זה לא משנה
מה שאת/ה מרגיש/ה יותר בנוח
זה לא משנה
שני המינים בעלי מקצוע
^משנה
תלוי למי את יכולה יותר להיפתח
אנונימי
עדיף להשאר בבית ולדפוק את הראש בקיר
אין הבדל, שניהם למדו את אותו חומר, והיחס כבר תלוי בן אדם ולא מה המין שלו
לא כזה משנה אבל יש כאלה שמרגישים יותר בנוח כשהם מדברים עם מישהו מאותו המגדר. זה תלוי בבן אדם.
מנסיון שלי אין לי העדפה, היו לי פסיכיאטרים טובים וגרועים וגם פסיכיאטריות טובות וגרועות. תתמקדי באיך את מרגישה לידם, אם את מרגישה בנח, אם את מרגישה שהם רוצים בטובתך, אם בא לך לשתף אותם בדברים שאת אמורה לשתף אותם או שאת יושבת שם ורוצה לברוח. ממש תלוי בבן אדם, לא הייתי ממליצה לשפוט לפי מגדר כי אז יהיה סתם יותר קשה למצוא אחד טוב.
שואל השאלה:
לא יודעת, סתם חשבתי על נגיד מי מקשיב יותר, מי פחות שופט, מי נותן אבחון יותר טוב
אנונימית
^אני יכול לדבר איתך על פסיכולוגיה
תשמעי תלוי למי את יכולה יותר להיפתח
אני חושב שאם את בת אולי פסיכיאטרית תתאים לך יותר
אנונימי
לא משנה המגדר העיקר שיהיה פסיכיאטר פרטי.
מה שאת מרגישה יותר בנוח
התחברות ל