4 תשובות
נראה לי שתלוי בחומרה
זה תלוי במצב
אם הוא לא מאוזן אז בבית חולים פסיכיאטרי
שואל השאלה:
^ מאוזן מבחינת מה? את אושפזת גם מזה?
אנונימי
לא אושפזתי בגלל זה
זה תלוי אם הוא מאוזן מבחינה תרופתית ואם יש פסיכוזות קשות וחוסר שליטה מוחלט, אז מאשפזים בשביל למצוא טיפול מתאים שיאזן את המצב