התחברות
הרשמה
איך הטסטים בחולון? וכמה סיכוי יש לי לעבור, טסט חמישי בשעה 11 ביום רביעי??
23 ביוני 2026, 11:47
טסט
רשיון נהיגה
נהיגה
2 תשובות
אני עברתי טסט ראשון על משאית בחולון
M
Mr dude
שואל השאלה:
זה פוקס חח
נ
נחפשה ונחקורה.
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
היי עשיתי טסט לא הצלחתי חניה בניצב כל הטסט הלך טוב חוץ מהחניה מה הסיכוי לעבור ?
לא מצליחה לעבור טסט , נכשלתי כבר 4 טסטים ועוד כמה ימים יש לי טסט 5
מה הסיכוי לעבור טסט אם הוא דפק לי ברקס פעם אחת וכל שאר הטסט היה מושלם?
אחרי כמה טסטים אתם חושבים שזה הרבה טסטים בכדי לעבור?
אם אני עושה 40 שיעורי נהיגה הסיכויים שלי לעבור טסט ראשון גבוהיים יותר?
כמה שפחות לחץ עוזר ומגביר את הסיכויים לעבור את הטסט?
להתפלל תפילה של 18נרות לטסט פנימי?ומה הסיכוי לעבור טסט פנימי?
נכשלתי טסט ראשון לפני שבועיים ועוד כמה שעות יש לי טסט שני, טיפים איך לעבור אותו?
אם במהלך הטסט הבוחן בלם פעמיים אז אין סיכוי לעבור?
כמה נמוך הסיכוי שלי לעבור טסט בשעה אחת וחצי?
על מה רוב הסיכויים לעבור טסט על ידני או אוטומט?