6 תשובות
שואל השאלה:
:(
תודה רבה לכולם
פעם הבאה את תצליחי !
נדיר לעבור טסט היום במיוחד ראשון
גם חצי בלימה זה אין סיכוי לעבור ב90 אחוז מהמקרים.

בלימה = התערבות בנהיגה = מניעת תאונה.
שום סיכוי.. מצטער
הוא לא אמור להתערב בנהיגה בכלל
גם לי קרה שבטסט ראשון הוא בלם אותי. עברתי טסט שני ברוך ה' :)
שואל השאלה:
תודה רבה