5 תשובות
לגיטימי שתפחד מקרבי בסוף זה תפקיד שמביא איתו הרבה אחריות וגם הרבה סיכון על עצמך וגם בכללי אתה לא תצא משם אותו דבר, מצד שני אני יכול להגיד לך שבסוף פחד הוא חלק מהחיים, ברור שלפחד ללכת לקרבים ופחד גבהים למשל זה לא אותו פחד, פשוט תסתכל גם עם התועלת שתוכל להוציא מקרבי, אם בכל זאת אתה מחליט שזה לא בשבילך אז תעיין באתר של הצבא או שתשאל את צאט גיפיטי תגיד לו באיזה דברים אתה טוב איזה דברים היית רוצה שיהיו בתפקיד שלך והוא כבר יביא לך רעיונות, קטן עליך גבר
למה אתה מתכוון לא יודע אם זה שווה את זה?
אם אתה רוצה להיות קרבי בשביל העתיד שלך ולהרשים בנות אתה צודק ב100 אחוז זה לא שווה את הסיכון בשום צורה.
אבל יש כאלה שהולכים לקרבי מתוך תודעה של לתרום ובגלל זה הם גם מוכנים לסכן את עצמם
אם אתה רוצה להיות קרבי בשביל העתיד שלך ולהרשים בנות אתה צודק ב100 אחוז זה לא שווה את הסיכון בשום צורה.
אבל יש כאלה שהולכים לקרבי מתוך תודעה של לתרום ובגלל זה הם גם מוכנים לסכן את עצמם
שואל השאלה:
בקטע של הלתרום
בקטע של הלתרום
אנונימי
אתה עדיין מגיע בתודעה פרטית אם אתה אומר את סה אבל
זנ לא עניין של שווה או לא שווה אתה מגיע בשביל לתרום אז זה עניין של צריך או לא צריך, יכול או לא יכול
לא שווה לי או לא שווה לי
זנ לא עניין של שווה או לא שווה אתה מגיע בשביל לתרום אז זה עניין של צריך או לא צריך, יכול או לא יכול
לא שווה לי או לא שווה לי
אני חושב שקרבי זאת התרומה הכי גדולה שיש, בלי קשר לבנות ובלי קשר לכלום זה לבוא ולדעת שאתה מסכן את החיים שלך בשביל המדינה שלך, מעבר לאימונים וגם הקושי שיש שם שכל כך יבנה אותך בסוף הצוות שלך יהיה משפחה שנייה שלך וזה מעבר למשפחה בתפקיד אחר, זה משפחה שאתה יודע שבסוף תשמרו אחד על השני שתילחמו נגד מחבלים או לא משנה מה, אבל בשביל ללכת לקרבי אתה צריך כוח רצון מנטליות ולדעת ב100% שאתה רעב לזה ולהבין מה הסיכונים ומה עומד לפניך, זה לא קייטנה וזה לא קל, תלך לזה רק אם אתה יודע שוואלה אתה מסוגל לזה
באותו הנושא: