8 תשובות
כנראה אהיה פקידה או משהו
אין סיבה מיוחדת, פשוט לא צריך להתאמץ ככ
אין סיבה מיוחדת, פשוט לא צריך להתאמץ ככ
מה שהכי פחות מסוכן ומפחיד כי כפרה על האומץ שבי
לא,לא אתגייס
או משהו מעניין או כלום.
חשבתי על מודיעין או משהו בסגנון. אבל יש לי עוד זמן
כי אני חכמה ובאלי לנצל את זה...
חשבתי על מודיעין או משהו בסגנון. אבל יש לי עוד זמן
כי אני חכמה ובאלי לנצל את זה...
קרבי כי חשוב לי לצאת מאזור הנוחות ולתרום כמה שאפשר.
אני לא רוצה להיות בצבא אבל אני חייב כי אני בן אוףףףףוףףףףוףףףףוףףףף
לא רוצה ללכת לצבא
החלום שלי הוא ללכת לאגוז שזה סיירת גולני אבל הפרופיל לא מאפשר...
באותו הנושא: