9 תשובות
מה מצב הנעליים?
ברור שלהתלונן
תחזיר
שואל השאלה:
^^^הם בסדר גמור
אבל למה זה צריך להגיע בצורה כזאת?
רציתי לשמור אותם בקופסה עד שאלבש אותן
עכשיו אין לי איך לאחסן את זה
^^^הם בסדר גמור
אבל למה זה צריך להגיע בצורה כזאת?
רציתי לשמור אותם בקופסה עד שאלבש אותן
עכשיו אין לי איך לאחסן את זה
אנונימי
ברור שלהתלונן. תלך לחנות או עם זה חנות באינטרנט תשלח להם הודעה.
זה לא אמור להגיע ככה ורוב הסיכויים שם ישלחו לך נעל חדשה.
זה לא אמור להגיע ככה ורוב הסיכויים שם ישלחו לך נעל חדשה.
אנונימית
זה ממש שולי
מה אתה אומר לי שאין לך מקום אחר לשים נעליים?
זה סתם טרחה בשבילך אין טעם
מה אתה אומר לי שאין לך מקום אחר לשים נעליים?
זה סתם טרחה בשבילך אין טעם
שואל השאלה:
^אתה בדעת מיעוט אתה שם לב?
אין קשר
זה כמו שמזמינים משהו אחר בהמון כסף
למה זה צריך להגיע בצורה כזאת
^אתה בדעת מיעוט אתה שם לב?
אין קשר
זה כמו שמזמינים משהו אחר בהמון כסף
למה זה צריך להגיע בצורה כזאת
אנונימי
כן אני שם לב מזה קשור חחח
זה לא משנה את הדעה שלי, אתה סתם יוצר לעצמך ולבן אדם שצריך להתמודד עם התלונות שלך עוד עבודה.
מה אתה מצפה להשיג מזה? קופסת קרטון חדשה? נו באמת
זה לא משנה את הדעה שלי, אתה סתם יוצר לעצמך ולבן אדם שצריך להתמודד עם התלונות שלך עוד עבודה.
מה אתה מצפה להשיג מזה? קופסת קרטון חדשה? נו באמת
שואל השאלה:
^אני מנסה להשיג פיצוי
^אני מנסה להשיג פיצוי
אנונימי
באותו הנושא: