5 תשובות
כן זה יותר מהמינימום
זה מצויין
שכר לא רע, מעל המינימום לגילך. רק שלא יתיש אותך יותר מדי...
זה מעולה! כל עבודה תמצא מתישה, עבודה קשה משתלמת במקום מסויים
כן זה נחשב הרבה שכר המינימום לגיל 17 הוא 25