3 תשובות
אני לא רואה סיבה להתאכזב, את לא עושה איזה משהו פרוע ולא בסדר, את לא צריכה לעצור את החיים שלך ולא לעשות כלום.
תשאלי אותה מה מפריע לה ותגידי לה שאת מרגישה שאת לא אוהבת להיות בחוסר מעש ולבזבז את הזמן בבית, שאת רוצה להנות ולחיות
שואל השאלה:
היא יודעת את זה,פשוט היא מאוכזבת כי היא רצתה שאחרי שלא הייתי בבית אני אשאר קצת בבית
אנונימית
תשאלי מה הסיבה, כי אם אין, למה שתבזבזי את הזמן שלך סתם.
התחברות ל
באותו הנושא: