7 תשובות
יאא איך היה? ואפשר
שואל השאלה:
היה קר ר ר ר ר ר ר
אבל נחמד מאוד
אנונימית
חח מגניבב באלי גםם
שואל השאלה:
הצרפתים חוצים במעבר חצייה באור אדום._. וגם נוסעים באור אדום...
אנונימית
יום אחד לדעתי זה מספיק..
אבל כן צריך זמן לקבל את העובדה שאנחנו בארץ וזה ממש מעפן ביחס לפריז.. חחח
תנוחי קצת..
ברור, לנוח מחופש זה מאסט