2 תשובות
תעשי מה שאת יכול, ואם את רואה שאת לא זוכרת אז תשאלי. זה עדיף מלטעות
אף אחד לא מצפה ממך להיות מושלמת אחרי חפיפה ראשונה.
תשאלי כי זה עדיף מלהנהן ואז לעשות טעויות ובסיום המשמרת תכתבי לך את כל הדברים החדשים בנקודות קצרות, בהצלחה
התחברות ל