3 תשובות
אולי נשים בוכות עלזה יותר
חיפשו על מה לעשות כותרת, מישהו אחד מצית את זה כי זה מעצבן אותו אישית ואז משמה זה מתפשט כמו אש בשדה קוצים.
הסתכלתי באינטרנט, באמת הוא עושה הרבה אירועים לנשים בלבד ואף יותר מלגברים, במיוחד בחודש מרץ וכדומה בגלל יום האישה.
אני כן חושב שמונדיאל זה לא משהו שכזה מפריע לראות אותו גברים ונשים אבל בתכל'ס זו עדיין צביעות להשתגע על זה.
סטנדרט כפול מיותר, אין סיבה שיתלוננו על דבר כזה.
התחברות ל