3 תשובות
לא שמעתי על זה.. לפי מה שאתה מספר זה נשמע לא צודק, הרי יש המון אירועים לנשים בלבד, למה שלא יהיו לגברים..
שואל השאלה:
הנה
אנונימי
לדעתי זה מטומטם.
יש מלא אירועים לנשים בלבד במימון ממשלתי שאף אחד לא נאבק עליהם.
לדעתי העיריה לא אמורה באופן כללי לתקצב בכלל תרבות, וכך לא יווצרו חיכוכים.