3 תשובות
לא שמעתי על זה.. לפי מה שאתה מספר זה נשמע לא צודק, הרי יש המון אירועים לנשים בלבד, למה שלא יהיו לגברים..
שואל השאלה:
הנה
הנה
קישורים מצורפים:
אנונימי
לדעתי זה מטומטם.
יש מלא אירועים לנשים בלבד במימון ממשלתי שאף אחד לא נאבק עליהם.
לדעתי העיריה לא אמורה באופן כללי לתקצב בכלל תרבות, וכך לא יווצרו חיכוכים.
יש מלא אירועים לנשים בלבד במימון ממשלתי שאף אחד לא נאבק עליהם.
לדעתי העיריה לא אמורה באופן כללי לתקצב בכלל תרבות, וכך לא יווצרו חיכוכים.
באותו הנושא: