התחברות
הרשמה
איך הממשלה יכולה לשלוח חיילים למות בלבנון בזמן שהיא מכשירה השתמטות של חרדים? אנשים איבדו את הבושה?
23 ביוני 2026, 10:36
ישראל
מלחמה
פוליטיקה
המצב הבטחוני
חיילים
תשובה אחת
כנראה שכן
אנונימית
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
למה מאשימים את ממשלת ישראל במוות של חיילים?
למה הממשלה הנוכחית מעדיפה לשלוח כסף ללהטבים מאשר לפרויקטים של בינוי במחוז הדרום?
יש חטופים שאני חושב שהחמאס בחיים לא ישחרר ,כמו חיילים ,איך בדיוק הממשלה מתכוונת להחזיר אותם ?
למה הממשלה לא יכולה לשנות מינויים של הממשלה הקודמת?
מישהו יכול להסביר לי למה ראש הממשלה לא מסכים שישאלו אותו שאלות אתה ראש הממשלה
למה הרמטכל השקרן מנסה להפיל את הממשלה? עם ישראל יודע שיש מספיק חיילים ולא צריך לגייס את החרדים אז למה להסית נגד ביבי?
למה הממשלה והצבא ממשיכים לסכן חיילים בגלל האמריקאים?
למה המדינה מעדיפה לשלוח חיילים ערסים לעזה להיות בשר לתותחים מול אירגון טרור שהממשלה יכולה לחסל ב5 דקות?
למה בכלל שווה להתגייס לצבא במדינה הזאת? חיילים נהרגים על ידי מחבלים הממשלה לא שמה עלינו ולא דואגת לחיילים שלנו
למה חיילים מתים כדי שהממשלה תאשר כניסה של פועלים פלסטינים?
למה אנשים מאשימים את הממשלה בחיילים שנרצחו החיילים החליטו להתגייס לקרבי