7 תשובות
מה
אשכרה חסרים חיילים וזה לא הגיוני שכל הנטל יפול עלינו
זה נראלך היגיוני שההורים שלי שירתו שירות מלא וקרבי, שאני הולכת להתגייס לצבא השנה ויש ציבור שלם שלא תורם למדינה
כאילו גם בדרום קוריאה ובטייוואן יש חוק גיוס חובה וכולם מתגייסים
ומה הקשר להסית נגד ביבי
ההסדר עם החרדים קיים 77 שנים וזה לא הולך המדינה צריכה חיילים
אשכרה חסרים חיילים וזה לא הגיוני שכל הנטל יפול עלינו
זה נראלך היגיוני שההורים שלי שירתו שירות מלא וקרבי, שאני הולכת להתגייס לצבא השנה ויש ציבור שלם שלא תורם למדינה
כאילו גם בדרום קוריאה ובטייוואן יש חוק גיוס חובה וכולם מתגייסים
ומה הקשר להסית נגד ביבי
ההסדר עם החרדים קיים 77 שנים וזה לא הולך המדינה צריכה חיילים
שואל השאלה:
מה
מה זה עלינו את בכלל לא התגייסת לצבא
מה
מה זה עלינו את בכלל לא התגייסת לצבא
אנונימי
אחי אני השנה מתגייסת לצבא לשירות קרבי
אני בכיתה יב עכשיו
אני בכיתה יב עכשיו
שואל השאלה:
אין דבר כזה בנות בקרבי אם נשים היו נכנסות להילחם בעזה אז לא היה חסר חיילים
אין דבר כזה בנות בקרבי אם נשים היו נכנסות להילחם בעזה אז לא היה חסר חיילים
אנונימי
אתה לא איתנו באמת
שואל השאלה:
להצטלם עם נשק ומדים לטיקטוק לא הופך אותך ללוחמת
להצטלם עם נשק ומדים לטיקטוק לא הופך אותך ללוחמת
אנונימי
גם אם לא חסרים חיילים תסכים שזה לא הגיוני ששולחים את אותם חיילים להילחם סבב חמישי כשהחרדים לא שירתו יום אחד. החיילים כבר שחוקים
באותו הנושא: