7 תשובות
גם וגם.
להמשיך בשלהם
אבל זה כמובן תלוי בהרבה דברים
תמיד כדאי לעשות בדק בית כי לפעמים השנאה מוצדקת

אבל אם הבעיה לא בך, צריך להחליף את הסביבה
גם וגם, אבל מאוד תלוי במקרה
גם וגם
כי תמיד חשוב להסתכל על עצמך ולראות איפה אתה טועה ואיפה הכל תקין , אבל גם לא לייחס יותר מדי חשיבות כי יש מצבים שבאמת לאנשים תמיד יש מה לומר ומה לחשוב עליך, גם הכוונות שלך טובות או שאתה בכלל לא עושה כלום.
הם לעולם לא יסתכלו ויחשבן האם הבעיה היא בהם לצערי. אולי חלק כן ישימו לב ויעזבו את הקהילה הזאת אבל כולם ביחד? לא
רק באה לציין שאם נלך בדעה זו אז גם היהודים היו צריכים לחשוב מה הם צריכים לתקן בגרמניה לפני שפרצה השואה או שפתאום זה לא עובד?! אתם השתגעתם כולכם עיוורים משנאה אתם פשוט מדברים כמו נאצים זה מזעזע
אנונימית
התחברות ל