12 תשובות
לא אכפת לי פה מכולם
עידו המזרים הזה
דיג'י משהו.. הוא שמאלני ושונא את כולם בקטע מפחיד..
אנונימי
לא אכפת לי פה ממישהו מספיק כדי שאשנא.
נאמנים
נאמנים הורידו לי שאלה של : למה קמתם בשעה כזאת אם יש חופש..
ליטרלי שאלה נורמלית
טורטיני
אנונימי
yelena simp ממש שונא אותה, לא סובל אותה אפילו..
yeet.

סתם אני חולה על עצמי ;)

אבל ברצינות, אני לא שונא אף אחד, אני אף פעם לא בעד שנאה... יש לפעמים משתמשים שאני אולי לא כל כך מתחבר לדרך ההתבטאות שלהם בשאלות או בתשובות אך ממש לא שונא אותם בתור משתמשים, ומעדיף לא לציין שמות כי זה לא לעניין...
אור יעקב
זה איזה מישהו בן 21 אבל כנראה כבר חסמו אותו מהאתר
הנאמנים חסמו אותי ל24 שעות על זה שחזרת על מה שמישהי שאלה
איך לא מחקו את השאלה עד עכשיו
ולשאלתך נאמנים כי כל הזמן חוסמים אותי