17 תשובות
לא
כן
אם זה מגיע למצב שהמישהו הזה מטריד אותה מינית אז כן.
אם זה סתם אז לא.
אם זה סתם אז לא.
שואל השאלה:
כן ברור, התכוונתי כשמטרידים אותה
כן ברור, התכוונתי כשמטרידים אותה
אנונימי
לא חייבים להתחזות לבן זוג אפשר פשוט להיות שם
אז חד משמעית כן
זה אפילו רצוי בשביל למנוע את ההטרדה הזאת או משהו גדול יותר שיקרה לה
זה אפילו רצוי בשביל למנוע את ההטרדה הזאת או משהו גדול יותר שיקרה לה
תלוי.
אם זה מגיע למצב של הטרדה ממשית ואף הטרדה מינית, אז אעשה מה שצריך כדי למנוע את זה גם אם זה אומר להעמיד פני בן זוג שלה לכמה דקות בשביל זה.
אם זה מגיע למצב של הטרדה ממשית ואף הטרדה מינית, אז אעשה מה שצריך כדי למנוע את זה גם אם זה אומר להעמיד פני בן זוג שלה לכמה דקות בשביל זה.
שואל השאלה:
אבל בתור בנות זוג הייתן סולחות על זה?
אבל בתור בנות זוג הייתן סולחות על זה?
אנונימי
הייתי סולחת כי היית מונע שיטרידו אותה
לא באמת נכנס איתה לזוגיות
מבין?
אם הייתי מוטרדת הייתי רוצה שיגנו עליי ושלא יעמדו מהצד כמו נרות חנוכה
לא באמת נכנס איתה לזוגיות
מבין?
אם הייתי מוטרדת הייתי רוצה שיגנו עליי ושלא יעמדו מהצד כמו נרות חנוכה
כן
הייתי אומר חבר שלה וזה יכול להשתמע לשתי פנים כך שאתה לא משקר באמת
הייתי אומר חבר שלה וזה יכול להשתמע לשתי פנים כך שאתה לא משקר באמת
כן
מה זה סולחת??
אם מטרידים את הבסטי שלי והוא מציל אותה איך אני יכולה לכעוס בכלל?
אם מטרידים את הבסטי שלי והוא מציל אותה איך אני יכולה לכעוס בכלל?
אני לא חושב שיש צורך בדבר כזה, מספיק שבתור גבר אני נכנס לסיטואציה.
אין צורך להעמיד פנים, אלא יש צורך להעמיד במקום.
אין צורך להעמיד פנים, אלא יש צורך להעמיד במקום.
כן
ברור
באותו הנושא: