12 תשובות
לצערי נשמע כמו תסביך שלא יגמר טוב הייתי לוקח צעד אחורה
^בול כמו שהוא אמר יקרה דבר לא נעים זה או את או הוא
שואל השאלה:
אני ממנה או היא ממניm
אני ממנה או היא ממניm
אנונימית
שואל השאלה:
?
?
אנונימית
היא ממך כי אם הוא שונא אותך כנראה שהוא ידבר איתה על זה
אם את חושבת שהוא רעיל והוא כביכול שונא אותך כנראה שהוא מפחד שתפני את החברה שלו נגדו, אם חברה שלך לא אכפת לה שהמצב ביניכם ככה הייתי לוקחת ממנה צעד אחורה ולא מתערבת, שיקרה מה שיקרה, את לא מתערבת ולא מביעה דעה שעלולה לפגוע להם, מה שצריך לקרות יקרה כבר
שואל השאלה:
הוא מדבר איתה עצ והיא לרוב מגנה עליי כי רוב הפעמים הוא זה שמתחיל ויכוחים מאוד מיותרים
הוא מדבר איתה עצ והיא לרוב מגנה עליי כי רוב הפעמים הוא זה שמתחיל ויכוחים מאוד מיותרים
אנונימית
ויכוחים עלייך? אני לא מבינה מה יש לו לדבר עלייך אתם מכירים מלפני? או שהקשר היחידי זה היא
תצאי משם בהקדם זה לא יעשה טוב תני לה להבין לבד שזה לא טוב עבורה
אוקי אז את יכולה להגיד לה ש 'אני לא חושבת שהוא טוב בשבילך אבל זה ההחלטה שלה ואני לא רוצה ללחוץ עליך כלום וגם סתם שתדעי שהוא ממש לא נחמד אלי.' תגידי משהו כזה.
שואל השאלה:
כן אנונימית הוא מכיר אותי מלפני אנחנו באותה חבורה
כן אנונימית הוא מכיר אותי מלפני אנחנו באותה חבורה
אנונימית
הבנתי אותך, אני הייתי פשוט שומרת על מרחק מהם
באותו הנושא: