6 תשובות
הייתי אומר שזה לא טוב במיוחד
טוב ורע כאחד.
יש בזה דברים טובים ודברים לא טובים
לדעתי מהמם אם את חושבת שאת יפה מותר שיהיה לך סטנדרטים גבוהים
שואל השאלה:
לא רק יפה אני חושבת שאני גם חכמה ממש ויש לי עתיד כניראה טוב
לא רק יפה אני חושבת שאני גם חכמה ממש ויש לי עתיד כניראה טוב
אנונימית
יופי שישאר ככה
בימינו קשה למצוא אנשים שיתייחסו אלינו נורמלי והסטנדרטים שלנו נמוכים ואז אנחנו נותנים מקום לאנשים שלא מסוגלים אפילו לעשות את המינימום
זה תקף לכול מערכת יחסים כולל חברות
בימינו קשה למצוא אנשים שיתייחסו אלינו נורמלי והסטנדרטים שלנו נמוכים ואז אנחנו נותנים מקום לאנשים שלא מסוגלים אפילו לעשות את המינימום
זה תקף לכול מערכת יחסים כולל חברות
באותו הנושא: