7 תשובות
תורידי טיפה מהרשימה
מה הסטנדרטים שלך?
אנונימית
כנ"ל אבל אני גם הבעיה כי אנלא בסטנדרטים של אף אחד:( גבוהה מידי
ברגע שתכירי מישהו שאת באמת רוצה תאמיני לי שכבר לא יהיה לך אכפת מהסטנדרטים
שואל השאלה:
לא רק חיצונית אבל כן, יותר התנהגות ואופי
אנונימית
לא כדי להעליב ולשפוט, אבל צריך להבין שאם לא תביני עכשיו שאין אדם שהוא מושלם בדיוק בדיוק אחד לאחד לפי הרצונות שלך, אז זה יכול לבוא בשלב מאוחר יותר ואז כבר לא יהיה אפשר להחזיר את הזמן לאחור, אפשר להתחרט על המון דברים...
חוץ מזה שכנראה שהקב"ה פשוט עדיין לא שלח את האחד הנכון אליך
גם שלי אולי אתפשר בסוף
אנונימי