8 תשובות
המעגל לעולם לא נגמר
מה שנשאר זה להשתפר עד שתגיע נקודת השבירה שאת מבינה שכלום לא משנה ונשאר לך רק לאהוב את עצמך ואת הסיטואציה הנוכחית שלך
מה שנשאר זה להשתפר עד שתגיע נקודת השבירה שאת מבינה שכלום לא משנה ונשאר לך רק לאהוב את עצמך ואת הסיטואציה הנוכחית שלך
שואל השאלה:
אני מנסה לאהוב את עצמי
אני מנסה לאהוב את עצמי
אנונימית
זה דבר שקשה לנסות בצורה אקטיבית, אני יודע. אבל באמת מה שנשאר זה רק להשתפר
תקשיבי הכל זה תקופות בחיים גם אני לא ידעתי מה לעשות
תעשי דברים שאת אוהבת שמעלים לך את הביטחון ואז תייהי יותר שלמה עם עצמך
תעשי דברים שאת אוהבת שמעלים לך את הביטחון ואז תייהי יותר שלמה עם עצמך
זה קשה אני איתך בזה אם את רוצה לדהר שנפרוק ביחד הפרטי שלי תמיד פתוח בשבילך
דבר ראשון זה להבין שזה תהליך
גם אני כרגע בתהליך כזה ומנסה לאהוב את עצמע ולכבד את עצמי יותר וזה חד משמעית משהו שלוקח זמן ולא רגש או משהו שאת צריכה לכפות על עצמך
קודם כול, תתחילי בלתת לעצמך מחמאות או לשים לב לתכונות טובות בך, גם אם את לא באמת מאמינה בזה ולא חושבת שזה מגיע לך, תדאגי לעצמך ותעשי דברים בשביל עצמך גם אם הם קטנים.
את מן הסתם לא תשני את איך שאת מרגישה כלפי עצמך תוך דקה, אבל ככול שתתרגלי את זה ותעשי את זה בכול יום ובמיוחד ברגעים שאת מרגישה שאת הכי שונאת את עצמך, לאט לאט גם הרגש יופיע.
גם אני כרגע בתהליך כזה ומנסה לאהוב את עצמע ולכבד את עצמי יותר וזה חד משמעית משהו שלוקח זמן ולא רגש או משהו שאת צריכה לכפות על עצמך
קודם כול, תתחילי בלתת לעצמך מחמאות או לשים לב לתכונות טובות בך, גם אם את לא באמת מאמינה בזה ולא חושבת שזה מגיע לך, תדאגי לעצמך ותעשי דברים בשביל עצמך גם אם הם קטנים.
את מן הסתם לא תשני את איך שאת מרגישה כלפי עצמך תוך דקה, אבל ככול שתתרגלי את זה ותעשי את זה בכול יום ובמיוחד ברגעים שאת מרגישה שאת הכי שונאת את עצמך, לאט לאט גם הרגש יופיע.
ואגב כנראה שאת תמשיכי להרגיש שאת שונאת את עצמך או שאת לא מצליחה באמת לאהוב את עצמך, אבל אל תתעסקי ברגש ואל תנסי לשנות את הרגש כי אי אפשר לעכל ולהתמודד עם רגשות כאשר אנחנו מנסים בכוח לשנות אותם, וככול שתתמודדי עם הרגשות שלך ככול שתתני לעצמך מקום להרגיש טוב יותר גם אם זה לא מופיע באותו הרגע
בסופו של דבר את תרגישי ככה גם אם זה יקח זמן
באותו הנושא: