12 תשובות
לא, הוא כבר מזמן לא
שטחי a,b לא כבר תחת הרשות הפלסטינית?
אנונימית
גם ביבי אמר את זה
שטחי a כבר עכשיו באופן מלא תחת הרשות, שטחי b תחת הרשות באופן חלקי. לא ברור איך הוא מתכוון לחדש משהו באמירות האלה.
אני לא אחד שמתכוון להצביע לו אבל מעולה בעיניי אם הוא אמר אתזה
^ לא קשור לשאלה. השאלה הייתה האם האמירות האלה של בנט סותרות את היותו ימני.
שואל השאלה:
^^^^^
השטחים הם חלקית תחת הרשות הפלסטינית.

בנט הצהיר שיהרוס מבנים וחוות של יהודים שנמצאים באזורים האלה.

^^^^
לא אכפת מה ביבי אמר שאני שאלתי על בנט.
אנונימי
כן אבל תתרגל ככה עם זה שמאלנים, שואלים אותם משהו ואיכשהו ביבי אשם
יש גם איזה סרטון של איזה כתב ששואל את בנט משהו ואחריי 5 שניות בתשובה שלו הוא אומר ביבי, והכתב אומר לא " בלי ביבי בבקשה"
מומלץ מאוד
אנונימי
אני לא יודע מה הוא הוא מנסה לגרוף קולות משני הצדדים,בתור איש מרכז אני לא תומך בו אבל הוא עדיף בהמון על כל אחד מהכשלונות בקואליציה
אם אתה תומך בו אז אתה לא איש מרכז, אתה איש שמאל.
זה נחמד שהוא מנסה להיות מתוייג כימני אבל הוא יקים ממשלת שמאל כפי שעשה בעבר.
אנונימי
איש שמאל הוא לא, ואני לא תומך בו הבנת הנקרא יקירי
הוא לא אמר את זה. הוא אמר שצריכה להיות שליטה בטחונית מלאה בכל השטח, כולל a, שם היום על פי מדיניות הממשלה אין לישראל שליטה ביטחונית. כלומר, הוא רוצה להרחיב את השליטה הישראלית בכל איו"ש.
מעבר לכך, כל החיים שלו הוא הראה עד כמה הנושא של ריבונות ישראלית באיו"ש חשוב לו. לדוגמה עוד ב2010 כשהיה ראש מועצת יש"ע ונאבק במדיניות הקפאת הבניה באיו"ש שהוביל נתניהו, או בזמן שהיה ראש הממשלה הקודמת ובתקופת הכהונה שלו הייתה הכי הרבה בניה ישראלית באיו"ש שהייתה מאז 1995 ועד היום.
אנונימית
התחברות ל