18 תשובות
תשלחי לו בקשת מעקב וזהו
אולי זה היה בטעות
ועזבי אותו באמת זה לא שווה מחשבה
שואל השאלה:
הקטע זה שהוא זה שמההתחלה הוריד עוקב לשני הכיוונים וכאילו אחרי חצי שנה בלי שום קשר אתה פתאום שולח
אנונימית
כנראה שהוא מתגעגע
את רוצה באמת לשחרר?
אנונימית
לשחרר זה עניין של החלטה אם את רוצה את מחליטה שאת משחררת ופועלת בשביל זה אם את לא רוצה לשחרר ולא קרה משהו נורא בינכם את יכולה לבדוק את האפשרות חזרה
אנונימית
שואל השאלה:
זה הקטע לא קרה משהו נורא אבל כן בא לי לשחרר
אנונימית
שואל השאלה:
כי מרגיש לי שאם נחזור לקשר זה יפגע גם בי וגם בוא למרות שבאיזה מקום כן בא לי שנחזור לקשר כי היינו גם חברים טובים לפני
אנונימית
פשוט תחזרו לקשר
אז תביני שזה לא שלך ותתחילי להתעסק יותר בעצמך ולטפח את עצמך לקחת את הזמן לטובה למשל לעבוד לצאת ללמוד לעשות דברים שאת אוהבת תגיעי להחלטה שאת משחררת וזה לא זה ולאט לאט את תשחררי יכול לקחת שבוע ויכול גם לקחת חצי שנה אבל העיקר שאת עושה בשביל זה משהו
אנונימית
^^את חושבת שאם תדברו על זה תוכלו לסדר?
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא כזה פשוט אתה יודע כן?
תחשוב על זה שמאז שנפרדנו לא דיברנו בכלל
כאילו נתק מוחלט
הוא גם לא יודע שראיתי שהוא שלח מעקב
וכאילו כן...
אנונימית
.
אנונימית
שואל השאלה:
אני חושבת שזה באיזשהו מקום יפגע בשנינו
והקטע שהתגברתי עליו כבר כמה וכמה פעמים ואז בדרך כזאת או אחרת הוא צץ משום מקום והכל חוזר
אנונימית
אני באמת חושבת שאם אתם שניכם רוצים אתם יכולים לדבר ולגרום לזה לעבוד,אם את מרגישה שלא אז פשוט תנסי להתעלם מזה אני יודעת שזה פצצה כשזה ככה אבל תנסי לתת לו לעשות את שלו
אנונימית
שואל השאלה:
הקטע שאנחנו לא מדברים
וכאילו התגברתי עליו ועובדה קחשבתי קהוא התקדם וכל השיט הזה ועכשיו העוקב הזה בילבל אותי לגמרי
אנונימית
אם זה בלבל אותך סימן שלא התגברת עד הסוף וזה בסדר אולי היית בשלבי סיום כזה ועכשיו זה התקיל אותך אם היה לך טוב כשחשבת שהתגברת תמשיכי ככה
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו כל פעם שאני חושבת שזהו פתאום משהו מחזיק אותי להתחלה וזה משגע אותי
אנונימית
התחברות ל