4 תשובות
זו אפשרות, אבל ממש לא מחייב.
יש מקרים של בודי דיסמורפיה רצינית של התעסקות אובססיבית באף/אוזניים/כתפיים, מה לא. כאן כבר הפתרון היחיד זה לקבל את עצמך ושום כמות של נחישות או חוסר בעצלנות תשנה את זה.
יש מקרים של בודי דיסמורפיה רצינית של התעסקות אובססיבית באף/אוזניים/כתפיים, מה לא. כאן כבר הפתרון היחיד זה לקבל את עצמך ושום כמות של נחישות או חוסר בעצלנות תשנה את זה.
זה כמו האלה שאומרים לגברים שמנים "תישאר ככה אתה יכול להשיג כל אחת בלי קשר לאיך שאתה נראה" אז זהו שלא, לכולם חשוב משיכה
אנונימי
כן לדעתי כן לגבי משקל וכושר
אבל יש קטע של לקבל את עצמך כמו שאתה בקטע של גובה גודל אף ודברים שאי אפשר לשנות ואז זה לא מתוך עצלנות ותירוצים
אבל יש קטע של לקבל את עצמך כמו שאתה בקטע של גובה גודל אף ודברים שאי אפשר לשנות ואז זה לא מתוך עצלנות ותירוצים
לרוב זה לא מתוך להגיד שזה לא בריא
אלא מלהגיד שעושים מזה יותר מדי סיפור
בחיים
בחיים לא שמעתי כל כך הרבה הייט על מישהו ששותה קולה קבוע או אפילו מעשן
מעשן זה פי אלף לא בריא מעודף משקל שהוא לא חמור מדי
אז כן, ברור שחשוב לחיות בריא ולא סתם אני משתדל לאכול בריא ולהתאמן, אבל עושים מזה הרבה יותר ביג דיל ממה שזה באמת, וגם אם רוצים לעשות שינוי זה לא יכול לבוא מלשנוא את הגוף שלך, עדיין צריך לדעת לקבל את עצמך ואז אתה יכול לשנות כדי להיות בריא יותר.
אלא מלהגיד שעושים מזה יותר מדי סיפור
בחיים
בחיים לא שמעתי כל כך הרבה הייט על מישהו ששותה קולה קבוע או אפילו מעשן
מעשן זה פי אלף לא בריא מעודף משקל שהוא לא חמור מדי
אז כן, ברור שחשוב לחיות בריא ולא סתם אני משתדל לאכול בריא ולהתאמן, אבל עושים מזה הרבה יותר ביג דיל ממה שזה באמת, וגם אם רוצים לעשות שינוי זה לא יכול לבוא מלשנוא את הגוף שלך, עדיין צריך לדעת לקבל את עצמך ואז אתה יכול לשנות כדי להיות בריא יותר.
באותו הנושא: