10 תשובות
לדעתי הוא דווקא אמן נהדר, מיוחד ופורץ דרך שקיבל את ההכרה שמגיעה לו.
לא כל אחד יכול לשיר, לרקוד ולבצע כמוהו.
עדיף שאמנים כאלה יקבלו את הזרקור.
לא ,
מגיע לו
קצת. יש לו כשרון נהדר, אבל ספציפית לסגנון המוזיקה הכי פשוט. אם היה רוקיסט הייתי מעריכה אותו הרבה יותר אבל אני לא יכולה לעמוד את הכשרון שלו כשפופ זה ז'אנר בסיסי
ממש לא. מייקל גקסון שינה את כל תרבות המוזיקה העולמית כי הוא שילב כל כך המון זנארים בשירים שלו, הוא גם יכול לרקוד בצורה מוכשרת והוא נחשב לסמל אייקון ולמלך הפופ.
בעיניי קצת, כן יש לו כישרון אבל מרגיש טיפה אוברייטד
אם כבר אנדרייטד הוא פסיכי של החיים זמר מטורף ורקדן מטורף
אנונימית
ממש לא
הוא אומן עצום עם שירים מטורפים יש סיבה שהוא כל כך מפורסם
יש לו כישרון ריקוד ושירה מטורפים הוא אייקון מדהים
זה שהוא שר בז'אנר פופ שהוא בסיסי לא משנה את זה שהוא אומן מדהים
הוא מאוד מוכשר, אבל לדעתי הוא כן אוברייטד
התחברות ל