2 תשובות
טבעי והגיוני שזה יעבור אלייך
אני חושבת שאת צריכה להתחיל להיות מודעת, לפני שאת מדברת עם מישהו תעצרי רגע ותגידי את מה שאת רוצה אחרת.
לאט לאט עם הזמן תראי שינוי זה לא ביום אחד
קודם כל אל תהיי קשה עם עצמך, גדלת עם אבא וסבא וזה טבעי לאמץ חלק מהדיבור שלהם כי זו הסביבה שגדלת בה.

את צריכה להתחיל לנסות להבין מה בדיוק מפריע לך - הטון, המילים או צורת הדיבור.. תנסי להקליט אפילו לעצמך הודעות קוליות של סתם סיפור כלשהוא ולהקשיב להן וככה להבין ולראות מה את פחות אוהבת בדיבור שלך וזה יכול לעזור לך.

גם אפשר לשים לב לנשים שאת אוהבת את איך שהן מדברות ולאמץ דברים קטנים מהן.

אבל אל תנסי להשתנות בבת אחת, זה תהליך. ובכל מקרה, אין שום דבר רע בלהיות פשוט את.
התחברות ל