9 תשובות
אויש זה ממש מאכזב
בעיקרון מההתחלה לא הייתי מסתמכת עליה כי למורים אין גישה לראות את זה לפני התוצאות של משרד החינוך, אבל נניח והייתי מאמינה, הייתי מתעצבנת מאוד
אבל לא עושה עם זה משהו, פשוט מתבאסת
אבל לא עושה עם זה משהו, פשוט מתבאסת
יורקת עליה
מאכזב והיה מעלה בי בעיות אמון בה
מגעיל מצידה
הייתי מדווח עליה
הייתי מדווח עליה
הייתי מתאכזב ומאשים אותה באכזבה. אולי הייתי מעיר לה ושואל על זה אבל לא מעבר. לא סביר שהיא התכוונה לזה, כנראה לא ראתה נכון או משהו.
זה גם לא סוף העולם. אכזבה זמנית לגמרי.
זה גם לא סוף העולם. אכזבה זמנית לגמרי.
אין מה ככ לעשות עם זה זה באסה
תכתבי לה הודעה
היי x
רציתי להודיע לך שלא עברתי תיאוריה למרות שאמרת לי שכן עברתי
זה מעשה ממש לא אחראי במיוחד ממורה בסגל בית הספר שחשבתי שניתן לסמוך עליה
תכתבי לה הודעה
היי x
רציתי להודיע לך שלא עברתי תיאוריה למרות שאמרת לי שכן עברתי
זה מעשה ממש לא אחראי במיוחד ממורה בסגל בית הספר שחשבתי שניתן לסמוך עליה
אנונימית
הייתי מתאכזבת מעצמי יותר מאשר ממנה
וואיי זה מאכזב
גורם לבכות
גורם לבכות
אנונימית
באותו הנושא: