9 תשובות
מגניב רצח
בתור אחת שעשתה שנה בצבא ואז שנה שירות לאומי
אנונימית
שואל השאלה:
תגידי בתור מישהי שחוותה גם את זה וגם את זה
מה עדיף? שירות לאומי או צבא?
מפחיד אותי שאתחרט שלא הלכתי לצבא
אנונימית
שירות לאומי.
כשהייתי בצבא היה לי נוראי מכל הבחינות, אף אחד לא ניסה או אפילו רצה לעזור לי, בשירות לאומי יש אוזן קשבת והרבה יותר בחירה
אנונימית
מגניב חחח העיקר שתורמת למדינה כל אחד ומה שמתאים לו
שואל השאלה:
^^ תודה רבהה
אנונימית
מדהים. איזה יופי שמצאת גם דרך לתרום מעצמך וגם בצורה משמעותית ומעניינת
"נחמד"
בשירות לאומי תתנדבי במה שבאלך בתכלס זה לא משנה, מה שעושה לך טוב