41 תשובות
כן
מן הסתם
מה זה השאלה הזאת וואי
מה זה השאלה הזאת וואי
אחי הרגת אותנו
אתה רוצה לך לדגמן אתה לא רוצה אל
אתה רוצה לך לדגמן אתה לא רוצה אל
הבנו את השאלות כבר שאלת מלא פעמים.
די
די
אחי די, לך לפסיכולוג. אתה באובסס לא בריא בעליל
אנונימי
שואל השאלה:
כי אף פעם אי אפשר לדעת באמת כמה אתה ביחס לאחרים
כי אף פעם אי אפשר לדעת באמת כמה אתה ביחס לאחרים
אנונימי
כאילו דחוף לך לטיפול
כן אבל לדוגמנות צריך יופי מיוחד
לצערי לא מספיק רק להיות יפה מאוד מאוד
לצערי לא מספיק רק להיות יפה מאוד מאוד
אנונימית
אתה שואל מאנונימי, איך נוכל לתת לך אינדיקציה חבר?
שואל השאלה:
אוקיי אבל זו התשוקה שלי
אוקיי אבל זו התשוקה שלי
אנונימי
חפרת לנו שחרר כבר לך תהיה דוגמן אם באלך
שואל השאלה:
כאילו יש לי תווים ממש חדים וסימטריים
כאילו יש לי תווים ממש חדים וסימטריים
אנונימי
אז לך לסוכנות ותבקש חוות דעת או שיעשו לך בוק, ואם יהיה ביקוש יצרו איתך קשר.
אני מאמין שסטיפס לא המקום לתשובה שלך
אני מאמין שסטיפס לא המקום לתשובה שלך
אוקיי נגיד יש יותר יפים ממך, למה אתה כבר חודשיים שואל כל יומיים על לסת חדה ועל זה שאתה יפה ורוצה להיות דוגמן
תטפל בדימוי העצמי שלך, זה יותר חשוב מעצמות לחיים
תטפל בדימוי העצמי שלך, זה יותר חשוב מעצמות לחיים
אנונימי
אז צא מאנונימי, למה יש להסתתר?^^^
שואל השאלה:
רוצה פשוט להגיע ממש רחוק והלכתי לאנשי מקצוע וגם כאילו מה אכפת לכם אתם לא חייבים לענות בכלל
זו פשוט תקושה עזה ורוצה ממש להצליח
רוצה פשוט להגיע ממש רחוק והלכתי לאנשי מקצוע וגם כאילו מה אכפת לכם אתם לא חייבים לענות בכלל
זו פשוט תקושה עזה ורוצה ממש להצליח
אנונימי
אבל אתה חופר ואתה מקבל כל פעם אותה תשובה נו די נמאס
אז מה בדיוק השאלה אני לא מבין.
לך לסוכנות דוגמנות, תעשה בוק, תנסה להכנס לתחום
למה אתה חופר על זה בסטיפס כבר כמה חודשים במקום ללכת ולבדוק בעצמך
לך לסוכנות דוגמנות, תעשה בוק, תנסה להכנס לתחום
למה אתה חופר על זה בסטיפס כבר כמה חודשים במקום ללכת ולבדוק בעצמך
אנונימי
שואל השאלה:
איזו תשובה אני חושש לא להצליח וחות מזה יש דוגמנים גם לא משהו
איזו תשובה אני חושש לא להצליח וחות מזה יש דוגמנים גם לא משהו
אנונימי
את מאוד זועמת בשביל יום אחד בסטיפס^^^
שואל השאלה:
כי אני חושש לא להצליח
כי אני חושש לא להצליח
אנונימי
לך לטיפול יקירי
vecico תתחילי להתרגל לזה תמיד יש פה כאלה
כנראה יש סיבה חבר^^^
אוקיי אז נגיד לא תצליח מה יקרה אז?
שתהיה בריא מעניין אותי מה הטראומה שגרמה לך להיות באובססיה כזאת למראה שלך, מדמיין אותך כל חצי שעה קם למראה לבדוק עצמות לחיים
שתהיה בריא מעניין אותי מה הטראומה שגרמה לך להיות באובססיה כזאת למראה שלך, מדמיין אותך כל חצי שעה קם למראה לבדוק עצמות לחיים
אנונימי
שואל השאלה:
מה זאת אומרת?
מה זאת אומרת?
אנונימי
אם יש לי מלא כסף אני עשיר?
אם אתה יפה אז כן...
אם אתה יפה אז כן...
שואל השאלה:
כי אז אם לא אצליח ארגיש פחות ממי ששם אפילו אם אובייקטיבית אני יותר יפה
כי אז אם לא אצליח ארגיש פחות ממי ששם אפילו אם אובייקטיבית אני יותר יפה
אנונימי
שואל השאלה:
אתם באמת לא חייבים להגיב לי אני לא מבין מה אתם יוצאים עלי מה אכפת לכם איך אני חושב זה החלום שלי
אתם באמת לא חייבים להגיב לי אני לא מבין מה אתם יוצאים עלי מה אכפת לכם איך אני חושב זה החלום שלי
אנונימי
אז די אל תגיב להם אתה גם ככה מאנונימי שחרר
אנונימית
שואל השאלה:
לשחרר ממה?
חות מזה מעניין אותי אם יש באתר אנשים שבאמת מבינים בעולם הזה
לשחרר ממה?
חות מזה מעניין אותי אם יש באתר אנשים שבאמת מבינים בעולם הזה
אנונימי
תפסיק להגיב מה אכפת לך מה אנשים בסטיפס חושבים
אף אחד לא יודע איך אתה נראה ולא יכולים בכלל לעזור לך
לא באמת יודעים את אתה יפה כמו שאתה אומר או שאתה סתם חושב
פשוט אל תענה ולך לאנשים מקצועניים
אף אחד לא יודע איך אתה נראה ולא יכולים בכלל לעזור לך
לא באמת יודעים את אתה יפה כמו שאתה אומר או שאתה סתם חושב
פשוט אל תענה ולך לאנשים מקצועניים
אנונימית
לא חמוד, אתה פשוט לא רוצה תשובה. אין שום תשובה שתספק אותך, ואתה יודע את זה. יותר מחודשיים שאתה שואל בסטיפס את אותן השאלות, שאתה חתיך ומלא אומרים שאתה יפה, אבל אתה מפחד להיות דוגמן שלא תצליח.
אני זוכר אפילו שאלה שמישהו רשם שהוא מכיר גבר חתיך, ובלי קשר פשוט הגבת שאתה הכי יפה בארץ.
אם אתה חושש ואומרים לך ללכת על זה, אתה נותן תשובה שאתה מפחד שיהיו חתיכים יותר ממך. מה אתה רוצה שנגיב לך? מה אתה מצפה?
יש לך אישיו לא בריא נפשית עם המראה החיצוני שלך, ואתה תמשיך לשאול את השאלה הזאת בסטיפס עוד עשור עד שתלך לפסיכולוג.
אני זוכר אפילו שאלה שמישהו רשם שהוא מכיר גבר חתיך, ובלי קשר פשוט הגבת שאתה הכי יפה בארץ.
אם אתה חושש ואומרים לך ללכת על זה, אתה נותן תשובה שאתה מפחד שיהיו חתיכים יותר ממך. מה אתה רוצה שנגיב לך? מה אתה מצפה?
יש לך אישיו לא בריא נפשית עם המראה החיצוני שלך, ואתה תמשיך לשאול את השאלה הזאת בסטיפס עוד עשור עד שתלך לפסיכולוג.
אנונימי
שואל השאלה:
כי מה אתה רוצה שום דבר לא באמת מספיק ולא כל הדוגמנים באמת כאלו יפים
כי מה אתה רוצה שום דבר לא באמת מספיק ולא כל הדוגמנים באמת כאלו יפים
אנונימי
אז תמשיך לשאול את השאלה הזאת כל יום, בהצלחה.
מקווה רק שמישהו בסביבה שלך שם לב שאתה חייב איש מקצוע
מקווה רק שמישהו בסביבה שלך שם לב שאתה חייב איש מקצוע
אנונימי
מהמם שלי אם אתה רוצה אני יכולה להביא לך את המספר של אברבאנל זה יעזור לך
שואל השאלה:
זה לא משנה כמה יחמיאו תמיד אני מרגיש חסר אז כאילו סתם כל הזמן תוהה ומסתפק ביני לבין עצמי כמה אני זה נכון שזה לא בריא אבל עדיין
זה לא משנה כמה יחמיאו תמיד אני מרגיש חסר אז כאילו סתם כל הזמן תוהה ומסתפק ביני לבין עצמי כמה אני זה נכון שזה לא בריא אבל עדיין
אנונימי
לכן אתה חייב טיפול פסיכולוגי, להבין את שורש הבעיה. זה לא בושה לטפל נפשית בעצמך
אנונימי
יש פסיכולוגיים נהדרים שם בחוץ
שואל השאלה:
האמת היא שלמרות התמיהה הרבה אני בריא בנפשי כלומר לפחות לא חולה נפש העיסוק האובסיבי מגיע בגלל שאני בכמת מקבל המון המון ואני מתמכר לתחושה ולצורך הזה אני לא מכיר אתכם ולא יודע כמה פידבקים אתם מקגךים על המראה או אפילו בכללי אבל אני מניח שזר לא יבין זאת, באיזשהו מקום אתה מתחרפן והייתי אצל בעלי מקצוע והם לא הצליחו לעזור לי יש לי ממש פילוסופיה שלמה לגביי ערך עצמי
האמת היא שלמרות התמיהה הרבה אני בריא בנפשי כלומר לפחות לא חולה נפש העיסוק האובסיבי מגיע בגלל שאני בכמת מקבל המון המון ואני מתמכר לתחושה ולצורך הזה אני לא מכיר אתכם ולא יודע כמה פידבקים אתם מקגךים על המראה או אפילו בכללי אבל אני מניח שזר לא יבין זאת, באיזשהו מקום אתה מתחרפן והייתי אצל בעלי מקצוע והם לא הצליחו לעזור לי יש לי ממש פילוסופיה שלמה לגביי ערך עצמי
אנונימי
יופי לא בא מהשוואה
באותו הנושא: