25 תשובות
להבין שהנטייה קיימת, אבל להתגבר על היצר
מי שיעשה מינוסים נטו עושה את זה מדעה אישית ולא בקשר ליהדות
כלום
אנונימי
שואל השאלה:
מה להתגבר על היצר? מה כל החיים שלו הוא יעשה? איך הוא יביא ילדים.
אנונימי
מניח שלהתפלל בשביל שזה לא יהיה
אנונימי
יתגבר על היצר= יהיה עם אישה
אם הוא יהודי ומאמין בזה שצריך ללכת לפי רצון ה' הוא יעשה מאמץ
שואל השאלה:
מה אני שומע
הוא לא נמשך אליה
אנונימי
לפי היהדות אסור לו לאונן ואסור לו לשכב עם גבר, אז כל החיים אסור לו לעשות שום דבר מיני. לא יודע מה מצפים מהם, פשוט הזוי
אנונימי
הוא ימצא את האחת ויגלה שכן
ממש לא, קל לך לדבר, אבל זה כמו שאני אגיד לך שאם תמצא את האחד אתה תוכל להתחתן עם גבר, אם לא נמשכים אז לא נמשכים, ואם הוא היה נמשך הוא לא היה נקרא גיי^
אנונימי
גם אם הוא לא נמשך הוא עדיין יכול להיות עם בנות שימצא אישה ויעבוד על עצמו אין ברירה זה קשה אבל זה מה שהוא צריך לעשות
הוא שאל לפי היהדות מה אתה רוצה
צריך להיות ריאלי ולהגיד את האמת גם אם היא קשה^^
כמו שלאנשים עם קלפטומניה (מחלת גניבה) אסור לגנוב אף על פי שהם נולדו עם הדחף הזה ככה לאנשים עם נטייה לאותו מין אסור.. זהו כנראה התיקון שלהם והם צריכים להתגבר על הייצר הזה
אנונימית
זה מה שהיהדות אומרת, מזל שלא שאלנו
אנונימי
יש באמת דבר כזה מחלת גניבה? מה קורה אם הם לא גונבים יש תסמינים?
מזתמרת לא שאלנו ^^
זה מה שליטרלי השואל שאל
יש^^
אין תסמין, זה פשוט דחף
^^^^^%נכון, זה אמת שזה לפי היהדות, אבל שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה, אותי אישית היהדות לא מעניינת לי את ה****
אנונימי
אתה לא צריך להגיד מה היא מעניינת לך פשוט שב בשקט ואל תגיד כלום
^^^^ ברור שהוא שאל מה היהדות אומרת, אבל התכוונתי "מזל שלא שאלנו" במשמעות הסלנגית
אנונימי
תתעסק בעניינך, למה הזלזול ככה ביהדות
תעשה מה שבא לך במחוזותיך
למה הזלזול ביהדות? כי אני בז לדעה שמדכאת רצונות לגיטימיים של אנשים
אנונימי
זה לא רצון לגיטימי יש סיבה שעד הדור בזה בשום מקום בעולם לא קיבלו את זה
^זה בגלל שהיה עוד כל מיני דתות חשוכות שגם אתה מתנגד אליהם, היה עוד הרבה דברים מזעזעים שהיו לגיטימיים בימי הביניים. זה לא אומר כלום, ואם אתה רוצה לחיות כמו ימי הביניים זה מזעזע
אנונימי
בעיקרון אסור ביהדות אבל למי אכפת הוא יכול לעשות מה שבא לו
^^^בעבר גם לנשים לא היו זכויות והיתה עבדות לשחורים ויהודים היו גזע נחות.
לא כל מה שהיה פעם אומר שזה היה טוב וצודק
התחברות ל