10 תשובות
תת משקל
זה משקל סבבה אבל לדעתי טוב שתעלי קצת
תת משקל אבל די על הגבול
תת משקל גבולי כזה
קצת תת משקל הייתי אומר.
תת משקל
זה תלוי כמובן גם במבנה גוף אבל נשמע לי תקין
אנונימית
תלכי לרופא משפחה לבדוק לא ממליצה לך להתייעץ פה זה תלוי גם בעוד דברים
אנונימית
זה משקל תקין מאוד לגיל ולגובה שלך
זה bmi 17.7 לגילך זה סבבה
באותו הנושא: