3 תשובות
אחי אתה ממש אובססיבי למראה שלך... זאת השאלה אולי העשרים ששאלת, אני באמת חושב שאתה צריך אולי לדבר על זה עם איש מקצוע
אנונימי
להבין שתמיד יהיה יותר "יפה" ולהפסיק להשוות זה ממש כמו גמילה
אם תפסיק להתעסק בהשוואה ובמראה תתחיל להשקיע באופי תהנה מעצמך הרבה יותר ככה שהיופי יהיה רק עוד פלוס
שואל השאלה:
אוקיי אבל איך אפשר לדעת אם יש פוטנציאל להיות בין ההכי אפילו?
וחוץ מזה לגביי העולם הזה מה לעשות זה חלום חיי
אנונימי
התחברות ל