9 תשובות
לאמר לעצמך שזה רק תקופה ושזה עוד מעט יתחיל להשתפר, ולהתחיל לעשות גם דברים שמרימים לך את המצב רוח, ועושים לך תחושה טובה
תלוי בהמון דברים.. אני יודעת שזה נורא אישי, אבל מה אתה עובר? אם אפשר קצת יותר מידע אולי אוכל לעזור לך
אנונימית
לעשות דברים שעושים לך טוב ולשמוע מוזיקה
שואל השאלה:
^^המון, לא משהו שהייתי רוצה לכתוב פה שכולם יראו
כן, מבינה.
תנסה לדבר עם חברים, ואם אין תנסה ליצור חברים. זה לא קל, אבל זה גם לא קשה. הדבר הכי טוב שאוכל להמליץ לך כרגע, זה לפרוק למישהו. פשוט מישהו שיקשיב, בלי לקבל פתרון. אם אתה רוצה אתה יכול לפרוק לי, הכל טוב
אנונימית
שואל השאלה:
אני אשמח..
היי, זה לא נותן לי לשלוח לך הודעה אז הורדתי את המצב האנונימי. תנסה לשלוח לי הודעה
ההודעה הגיעה אליי
מסתבר אני צריכה עוד 2 פרחים כדי להתכב בצ'אט
סליחה ממש לא ידעתי את זה
תקשיב, אתה רוצה רגע להעלות עוד 2 שאלות ולעשות לי פרחים? אני לא ממש יכולה לתקשר בלי זה
תמחק את השאלות אחר כך
התחברות ל