8 תשובות
לא דיברתי, אתה אמור להרגיש רגוע בשיחה איתם כי הם שם בשבילך.
וואלה כן פעם אחת
דיברתי עם איזה מישהי וזה הרגיש שהיא שואלת שאלות די מפגרות היא גם לא התעניינה לא המשיכה את השיחה
בעיקרון זה אנונימי ולא ידעו שזה אתה ולא מעבירים כלום אבל תלוי על מי תיפול
אנונימית
שואל השאלה:
^בער"ן או סה"ר
אנונימי
כן
כמה פעמים
היו ממש נחמדים זה חד פעמי שיחה
אבל הייתה פעם אחת שהייתי במצב על הפנים ששאלו אותי אם להזמין לי אמבולנס בשקט ואני פשוט אסע לבית חולים לקבל טיפול...
העבירו אותי לפני לכוננית והכל רק באישור שלי
באמת שאף אחד לא יודע מזה ואפשר לקבל את כל העזרה שבעולם בשיא הפרטיות רק אם מבקשים
בסה"ר
גם ער"ן אבל ככה
שואל השאלה:
^ מה זאת אומרת? נסעת לבית חולים בסוף? אומרים את זה על הכל?
אנונימי
לא מה פתאם לא על הכל
פשוט הייתי במצב ממש קשה
התביישתי מאד אבל פחדתי
וביקשתי עזרה
אמרתי שאני לא רוצה שהמשפחה תדע והסכימו לעזור לי בשקט בלי שאף אחד ידע
רק אם תבקש עזרה יתנו
אפשר גם סתם לדבר אם קשה
זה מה שבדרך כלל עושים
אני דיברתי על מצב שיא קיצון
דיברתי בעבר נדמה לי שפעם או פעמיים
במצבי קיצון חחח
וכן היה נחמד לשתף מישהו אנונימי בתחושות שלך
לדעת שאין לו איך לשפוט אותך כי הוא לא מכיר אותך
התחברות ל