11 תשובות
כן
שואל השאלה:
זה לא נעים...
לי זה?
זה לא נעים...
לי זה?
אנונימית
שואל השאלה:
למה זה*
למה זה*
אנונימית
כן כי זה משפיע.
מצטער אם זה נשמע פוגעני אבל מראה משפיע על האופי של הבן אדם.
האופי שלו לא מתבטא רק בהתכתבויות.
מצטער אם זה נשמע פוגעני אבל מראה משפיע על האופי של הבן אדם.
האופי שלו לא מתבטא רק בהתכתבויות.
שואל השאלה:
דווקא הפוך לא?
שופטים לפי מראה?
דווקא הפוך לא?
שופטים לפי מראה?
אנונימית
מכירה ומבינה.
מלאכית את מהממת! מי שבורח זה כי הוא נבהל מהיופי שלך
מלאכית את מהממת! מי שבורח זה כי הוא נבהל מהיופי שלך
אנונימית
שואל השאלה:
אבל מדברים עם בן אדם לפי יופי?
מי אמר שהוא בהכרח מי שאני יתחתן איתו בעתיד?
סתם לדבר
אבל מדברים עם בן אדם לפי יופי?
מי אמר שהוא בהכרח מי שאני יתחתן איתו בעתיד?
סתם לדבר
אנונימית
שואל השאלה:
מהמם
אז אם התחלת לדבר בסטיפס וזה לא רציני
למה לחתוך על מראה?
מהמם
אז אם התחלת לדבר בסטיפס וזה לא רציני
למה לחתוך על מראה?
אנונימית
כן
באותו הנושא: