11 תשובות
כן
שואל השאלה:
זה לא נעים...
לי זה?
אנונימית
שואל השאלה:
למה זה*
אנונימית
כן כי זה משפיע.
מצטער אם זה נשמע פוגעני אבל מראה משפיע על האופי של הבן אדם.
האופי שלו לא מתבטא רק בהתכתבויות.
שואל השאלה:
דווקא הפוך לא?
שופטים לפי מראה?
אנונימית
מכירה ומבינה.
מלאכית את מהממת! מי שבורח זה כי הוא נבהל מהיופי שלך
אנונימית
שואל השאלה:
אבל מדברים עם בן אדם לפי יופי?
מי אמר שהוא בהכרח מי שאני יתחתן איתו בעתיד?
סתם לדבר
אנונימית
שואל השאלה:
מהמם
אז אם התחלת לדבר בסטיפס וזה לא רציני
למה לחתוך על מראה?
אנונימית
כן