9 תשובות
אני גם ככה, את יכולה להסתכל על הצד השני שב80 אחוז מהמקרים זה לא ילך לקשר רציני אצל אותם אנשים
פשוט תהיי בציל ותשחררי
כאילו קל להגיד אבל את פשוט מתישהו תפסיקי לחשוב על זה והכל יקרה לך בזמנו
כאילו קל להגיד אבל את פשוט מתישהו תפסיקי לחשוב על זה והכל יקרה לך בזמנו
אל תחשבי על זה יותר מדי , ברצינות ללחוץ דבר כזה זה פשוט גרוע . באמת אל תדאגי זה יגיע
כל החיים עוד לפנייך
אני קטנה ממך ואומרת את זה אבל כאילו אם זה לא קרה אין מה לעשות ואין גם ממה לדאוג כנראה לא הגיע הבן אדם הנכון
אני קטנה ממך ואומרת את זה אבל כאילו אם זה לא קרה אין מה לעשות ואין גם ממה לדאוג כנראה לא הגיע הבן אדם הנכון
קודם כל לא להלחץ כי זה לא כזה ביג דיל
אם זה מפריע לך פשוט תצאי לדייטים ותפטרי מזה מקסימום יצא לך זוגיות
אם זה מפריע לך פשוט תצאי לדייטים ותפטרי מזה מקסימום יצא לך זוגיות
את לא תקועה אני בדיוק כמוך גם אני חשבתי ככה
תזכרי שהחיים הם לא מרוץ ואין מה להשוות את עצמך לאחרים. הכל יקרה בדיוק בזמן הנכון ובקצב שלך
את בסדר גמור!
את אף פעם לא יכולה באמת לדעת מה קורה אצל כל אלה שנראים לך "מתקדמים מהר" , לפעמים גם לאט זה טוב ואפילו רצוי , אם תלחצי להיות בזוגיות אז זה לא יהיה הכי טוב כי מלחץ לא יוצאים דברים טובים אבל אני מבטיחה לך שאת תכירי את המישהו הנכון שלך בזמן הנכון לשניכם 3>
אני והבן זוג שלי נהיינו ביחד כשהייתי בת 20 ועכשיו אני בת 22
את אף פעם לא יכולה באמת לדעת מה קורה אצל כל אלה שנראים לך "מתקדמים מהר" , לפעמים גם לאט זה טוב ואפילו רצוי , אם תלחצי להיות בזוגיות אז זה לא יהיה הכי טוב כי מלחץ לא יוצאים דברים טובים אבל אני מבטיחה לך שאת תכירי את המישהו הנכון שלך בזמן הנכון לשניכם 3>
אני והבן זוג שלי נהיינו ביחד כשהייתי בת 20 ועכשיו אני בת 22
אני רק אגיד שגם אני אם זה מעודד (':
באותו הנושא: