7 תשובות
עם מאוד מפריע לך אז תעשי
אם זה ממש מה שאת רוצה ואת חושבת שזה יפה תעשי למה לא
שואל השאלה:
כן אבל יש לי מלא דברים לא סימטריים חחח וזה מה שבאמת מפריע לי
אנונימית
אז תעשי
עדיף לשמור תכסף ללימודים ניתןחים וזה אפשר תמיד אחרי שיודעים איפה את בחיים כדי שלא תעשי הוצאות שממש תתחרטי אחרי זה אם למשל תירצי ללמוד משהו שממש אהבת ולא תוכלי ואז תיכנסי לחובות
J.t
תעשי ואז תלכי לעבוד ותחסכי כסף ללימודים מחדש
אנונימית
פשוט תחליטי מה חשוב לך יותר בנקודה הזאת של הזמן
אם את לא נושמת טוב מן הסתם שזה דחוף יותר אבל לגבי הסימטריה זה בקטנה.. בסופו של דבר את עוד מעט בת 18 זו נטו החלטה שלך
באותו הנושא: