8 תשובות
חחח אל תבנה על כלום חבר יקר
עברו בערך שנתיים ואני עדיין חושב עליה. ולא, לעולם לא אשלח הודעה
אם היא חסמה לפני 4 חודשים כנראה שהיא התקדמה, אולי מידי פעם אתה עולה לה לראש
אבל תשחרר
דרך אגב זה ממש לא אומר שהיא לא מתגעגעת
אבל מה הסיבה לניתוק קשר
אולי היא חסמה כי היא חושבת שרק ככה היא תוכל להתגבר ולהמשיך הלאה ואם היא לא הייתה חוסמת היא לא הייתה מצליחה לנתק ממך קשר והייתה נפגעת
שואל השאלה:
סעמק ערס
אנונימי
שואל השאלה:
יש מצב, אבל אם היא הייתה מתגעגעת כמוני היא לא הייתה מחזיקה בלי לשלוח הודעה
אנונימי
זה לא נכון
אני הייתי בקשר עם מישהו שהיה פוגע בי כל הזמן לא בכוונה או משהו אבל כן
וחסמתי אותו בשלב מסוים ופיזית חשבתי עליו כל הזמן במשך כמה חודשים
ובדיעבד הייתי חייבת לחסום אותו כי אם לא הייתי חוסמת אותו לא הייתי מפסיקה לדבר איתו אף פעם
שואל השאלה:
לא פגעתי בה חלילה
אנונימי
אם לא פגעת בה והיא חסמה אותך אז רוב הסיכויים שאין סיכוי
התחברות ל