11 תשובות
לא
ממש לא
לא, אבל אני מרחמת עליה כי אני מכירה את ההרגשה
אנונימית
לא
או שאני לא חושבת על זה, או שאני חושבת שזה נראה נורא מגרה לפוצץ את החצ'קון הזה
או שאני כזה- ואי איזה באסה לה שיש לה אקנה, אני צריכה להגיד תודה על זה שלי אין
מבינים שזה משהו גנטי/טבעי ולא תוצאה של הזנחה או חוסר היגיינה או משהו
או שאני לא חושבת על זה, או שאני חושבת שזה נראה נורא מגרה לפוצץ את החצ'קון הזה
או שאני כזה- ואי איזה באסה לה שיש לה אקנה, אני צריכה להגיד תודה על זה שלי אין
מבינים שזה משהו גנטי/טבעי ולא תוצאה של הזנחה או חוסר היגיינה או משהו
שואל השאלה:
^^^ אי לאב יו
^^^ אי לאב יו
אנונימי
אני חושב שהיא חנג'ית
שואל השאלה:
מה זה?
מה זה?
אנונימי
שואל השאלה:
אה
בטח נאמר בצחוק
אה
בטח נאמר בצחוק
אנונימי
לא אבל צריך לטפל בזה
שואל השאלה:
^ תלוי למי כמובן כי יש המון גורמים וכל אחד ואיך שהוא סובל מיזה , אבל בגדול זה לא משהו שקל להעביר אז זה לא מסמן על עצלנות או חוסר מודעות
^ תלוי למי כמובן כי יש המון גורמים וכל אחד ואיך שהוא סובל מיזה , אבל בגדול זה לא משהו שקל להעביר אז זה לא מסמן על עצלנות או חוסר מודעות
אנונימי
באותו הנושא: