14 תשובות
אין דעה
שיש לו קול יפה ושירים קליטים
אני מעדיפה להימנע מלהתעמק עליו כבן אדם
אני מעדיפה להימנע מלהתעמק עליו כבן אדם
בינוני
מה זה?
אנונימית
עברית זה גרוע
אדם מזעזע והשירים שלו ממש לא לטעמי
מוזיקה גרועה ושטחית
אנונימית
יש לו שירים יפים
מלך ושירים מהממים
פאר טסי המלך
אהבתי את השירים הישנים שלו, פחות את החדשים. אבל מאז שהתגלו כל העניינים האחרונים - זה די פגע בחווית ההאזנה.
מלך!
אנונימי
מפחדת שיהרגו אותי
אבל הוא בכיין המדינה
אבל הוא בכיין המדינה
אנונימית
אנס
באותו הנושא: