28 תשובות
כן
כן
כן
כן
אנונימי
אשם במה...?
בכללי יש לו אשמה בכל הפרשייה עם הקטינות
בכללי יש לו אשמה בכל הפרשייה עם הקטינות
כן, זה לא עניין של דעה אני יודעת בוודאות שהוא אנס, אני מכירה אישה שנפגעה ממנו כנערה
הוא אשם זה כמו עם אצילי שהבנות אמרו לו שהן בנות 22 והן היו 15 כל עוד הם לא עברו את גיל 18 הן לא ברות הסכמה כמו אם מישהי בת 16 תגיד לחבר שלה שהוא בן 19 שהיא מסכימה לקיים איתו יחסי מין זה נחשב אונס כי הן עוד לא בגיל שהן ברות הסכמה
כן
לא
יש פה איזה מעריצה שלו שעל כל שאלה שלו באה ומשריצה שטויות ולא יודעת להגיד כלום חוץ מאייל המלך...
שחררי, את סתם מביכה את עצמך
שחררי, את סתם מביכה את עצמך
אנונימית
אולי די להיות בכל מקום לא נמאס לך
לא צריך להיות בכל שאלה שלו
אולי די להגן על אנ0?!
אנונימית
אבל הוא לא אנס מה לא מובןן
אין לי בעיה שתחשבי שהוא אנס מה אכפת לך שלדעתי הוא לא
וואו איזה מגילה חחח
יופי אז תביני כמה זה נוגע בי וכמה זה לא מצחיק.
אני לא חושבת שהוא צדיק כן? ברור שכנראה יש סיכוי שהוא כן עשה אבל אני אישית חושבת שגם לבנות יש חלק בעניין ושיש כאלה ששיקרו לו על הגיל ובהתחלה הן כן רצו לשכב איתו זה שאחרי זה הם בחרו להתלונן זה משהו אחר
אבל למה זה נוגע בך ככה
^אם את לא מצלמה שתיעדה את כל החיים שלו את לא יכולה להגיד את זה. אין לך באמת מושג את פשוט אוהבת את המוזיקה שלו ואולי אותו כבן אדם אז את רוצה להאמין שזה לא נכון. יש עשרות עדויות של נשים שמעידות על פגיעות מיניות מצידו. את בוחרת לעצום עיניים לכל העדויות האלו ולהגיד לא. כולן שקרניות והוא צדיק. רק רוצים להרע לו. אני מבינה שקשה להאמין שבן אדם שאת אוהבת הוא לא מה שאת חושבת, אבל זאת נטו בחירה שלך לעצום ככה עיניים וזה שאת ועוד המון כמוך בוחרים בזה עושה נזק עצום למתלוננות. לי זה מאוד נגע בנקודה רגישה לראות שאת ככה מגנה עליו, יש לי חברה שנפגעה ממנו אז הנושא רגיש אצלי, ואת פשוט מעלימה את המציאות הזאת ומתווכחת למה זה לא נכון. אפילו שאין לך מושג. פשוט תעצרי רגע לחשוב, גם אם את באמת מאמינה שהוא לא עשה את זה וקראת וצפית בתוכן בנושא ואת מרגישה יודעת, רק תחשבי, מה אם כן? מה אם זה כן קרה? בשביל הסיכוי שכן, לא שווה לך לעשות מה שאת עושה כי את הרבה יותר פוגעת ממגנה וגם מגנה על מישהו שממש לא צריך להגן עליו. פשוט תחשבי על זה. מה עם הסיכוי שכן? את לא היית איתו כל חייו, את יכולה רק לנחש, לבחור במה להאמין ועל איזה צד להגן. את בוחרת בצד שהרבה יותר "פוטנציאלי" להיות פוגע.
והעובדה היא שאייל לא אנס
כי אין דעה בדבר הזה, יש עובדות
אנונימית
היא כתבה, יש לה חברה שאייל פגע בה
אנונימית
ברור שזה לא הופך אבל כל עוד מעורבים עוד אנשים בסיפור אז לא רק הוא אשם יש עוד ובואי נגיד התקדמתי כי אני יודעת שהוא לא עכשיו צדיק בטוח קרה שם משהו אבל אני עדיין אוהבת את השירים שלו
אין לי בעיה אם זה שתאהבי את השירים שלו, הוא אחלה זמר. אני לא שומעת אותו כי אני לא רוצה לתמוך בו. אבל אם את רוצה את יכולה לשמוע אותו
אנונימית
אני מבינה שזה לא בסדר מה שעשה וחבל לעשות דבר כזה מלכתחילה אבל לא רק הוא אשם
ועדיין אשמע אותו
שמת לב שמי "הוא לא אשם הם שיקרו" עברת ל "זה לא בסדר אבל לא רק הוא אשם"
התקדמת קצת, אבל את עדיין מפילה את האחריות על מישהו אחר. אני יודעת שבסיפור מעורבים עוד אנשים, אבל זה לא הופך אותו ליותר צדיק
התקדמת קצת, אבל את עדיין מפילה את האחריות על מישהו אחר. אני יודעת שבסיפור מעורבים עוד אנשים, אבל זה לא הופך אותו ליותר צדיק
אנונימית
באותו הנושא: