15 תשובות
לא
לפעמים כן לפעמים לר
כן
תלוי מי
99% מהזמן כן
תלוי
לרוב אני לא מתחשבנת.. אבל אם הוא נותן לי וויב של כזה עושה לי טובה שמדבר איתי/ לא רוצה באמת לדבר איתי, אז אני פשוט יורדת מזה
לרוב אני לא מתחשבנת.. אבל אם הוא נותן לי וויב של כזה עושה לי טובה שמדבר איתי/ לא רוצה באמת לדבר איתי, אז אני פשוט יורדת מזה
ברור מה אני פרייאר
לא, על הז שלי
לרוב לא
אין לי עצבים לזה
אין לי עצבים לזה
לא זה לא מכבד ואפילו די ילדותי
פשוט אכתוב למי שסינן על זה
פשוט אכתוב למי שסינן על זה
לא כלכך
תלוי מי ואם זה חוזר על עצמו וזה
לא
מרגיש לי ילדותי לעשות דבר כזה
מרגיש לי ילדותי לעשות דבר כזה
ברור
ברור
באותו הנושא: