4 תשובות
לדעתי זה קיים אצל כל האנשים (בתנאי שאת מדברת על מוות)
כל הבעיות הן זמניות, ומי שצריך עזרה שיבקש עזרה.
כל הבעיות הן זמניות, ומי שצריך עזרה שיבקש עזרה.
זה בסדר להיות קצת בדאון לפעמים. וזה מרגיש כאילו אין לך כח לכלום ואת מתייאשת מהכל.
אבל מה שכתבת שבכל זאת את ממשיכה זה כי בפנים את יודעת שאת תעברי את התקופה הזה ובסוף את תקומי מזה חזקה יותר והכל יהיה בסדר.
אין שום מצב בעולם שבו באמת שווה להתייאש לגמרי.
שוב, להיות קצת בדאון זה טבעי. אבל לדעת שגם זה יעבור בעזרת השם וכשאת תקומי את תהי הרבה יותר חזקה מכל אחת אחרת שלא עברה דאון כזה.
אם את רוצה יותר לפרט את מוזמנת כמובן
בהצלחה ענקית לך, ולא לשכוח:
אין יאוש בעולם כלל! :)
אבל מה שכתבת שבכל זאת את ממשיכה זה כי בפנים את יודעת שאת תעברי את התקופה הזה ובסוף את תקומי מזה חזקה יותר והכל יהיה בסדר.
אין שום מצב בעולם שבו באמת שווה להתייאש לגמרי.
שוב, להיות קצת בדאון זה טבעי. אבל לדעת שגם זה יעבור בעזרת השם וכשאת תקומי את תהי הרבה יותר חזקה מכל אחת אחרת שלא עברה דאון כזה.
אם את רוצה יותר לפרט את מוזמנת כמובן
בהצלחה ענקית לך, ולא לשכוח:
אין יאוש בעולם כלל! :)
כן בערך
לפעמים כן
באותו הנושא: