21 תשובות
כן אלופה
גם אני ככה
גם אני ככה
זה בסדר
גם אני ככה אבל זה ידפוק אותנו כנראה בעתיד
כן קלאסי
שואל השאלה:
^^למה ידפוק?
^^למה ידפוק?
אנונימית
מכובד
לא
תעלי ל5
או 4 לפחות
תעלי ל5
או 4 לפחות
שואל השאלה:
^שקט
^שקט
אנונימית
אם את תרצי לעבוד בעבודות חשובות ממה שהבנתי צריך 5 מתמטיקה כמעט בהכל
זה בסדר
מעולה אליפות זה
הכל טוב העיקר שתהיי שלמה עם עצמך
אנונימית
תעלי ל4
שואל השאלה:
^אני ב4 ורוצה לרדת ל3 כי זה ממש קשה לי עם העומס
^אני ב4 ורוצה לרדת ל3 כי זה ממש קשה לי עם העומס
אנונימית
אבל 4 זה קל ממש אמרו לי אז אין סיבה לא לעלות
אנונימית
גם 4 מאתגר.. צריך לתרגל הרבה
שואל השאלה:
4 זה עומס מטורף
לפחות אצלינו
4 זה עומס מטורף
לפחות אצלינו
אנונימית
חבל שאחר כך תצטרכי להשלים במכינה
שואל השאלה:
זה לא שווה כרגע את המאמץ הנפשי שאני מוציאה על זה
זה לא שווה כרגע את המאמץ הנפשי שאני מוציאה על זה
אנונימית
אה זה כבר משהו אחר
תשימי את המצב הנפשי שלך לפני הכל
תשימי את המצב הנפשי שלך לפני הכל
כן זה מעולהה
באותו הנושא: