21 תשובות
כן אלופה
גם אני ככה
זה בסדר
גם אני ככה אבל זה ידפוק אותנו כנראה בעתיד
שואל השאלה:
^^למה ידפוק?
אנונימית
מכובד
לא
תעלי ל5
או 4 לפחות
שואל השאלה:
^שקט
אנונימית
אם את תרצי לעבוד בעבודות חשובות ממה שהבנתי צריך 5 מתמטיקה כמעט בהכל
זה בסדר
מעולה אליפות זה
הכל טוב העיקר שתהיי שלמה עם עצמך
אנונימית
תעלי ל4
שואל השאלה:
^אני ב4 ורוצה לרדת ל3 כי זה ממש קשה לי עם העומס
אנונימית
אבל 4 זה קל ממש אמרו לי אז אין סיבה לא לעלות
אנונימית
גם 4 מאתגר.. צריך לתרגל הרבה
שואל השאלה:
4 זה עומס מטורף
לפחות אצלינו
אנונימית
חבל שאחר כך תצטרכי להשלים במכינה
שואל השאלה:
זה לא שווה כרגע את המאמץ הנפשי שאני מוציאה על זה
אנונימית
אה זה כבר משהו אחר
תשימי את המצב הנפשי שלך לפני הכל
כן זה מעולהה
התחברות ל